8ena. MARATÓ DE L’ESTALVI ENERGÈTIC – CICLE INICIAL

Enguany la nostra escola Barrufet continua participant en la Marató d’Estalvi Energètic que es duu a terme al llarg del mes de febrer. Aquest any és la vuitena edició d’aquesta marató en la que col·laborem. Durant la setmana del 20 al 24 de febrer l’alumnat del Cicle Inicial hem estat treballant en les mesures que podem fer per ESTALVIAR AIGUA. I la nostra iniciativa ha estat aprofitar l’aigua que cau de la font del pati per regar les plantes de la nostra escola. Moltes vegades, a l’hora del pati, bevem aigua de la font i cau molta que no fem servir. Amb cubells, hem fet la recollida de l’aigua que sobrava i l’hem aprofitat per omplir les nostres regadores i donar una mullada a les plantes del nostre pati. D’aquesta manera, hem aconseguit donar-li un altra utilitat a l’aigua sobrant de la font del pati. També hem fet un llistat d’iniciatives per l’estalvi d’aigua a l’escola i a casa, com per exemple tancar l’aixeta durant el rentat de mans i de dents i mentre ens estem dutxant. Encara queden dies per continuar treballant en l’estalvi d’energia i tot l’alumnat estem disposats a fer-ho de la millor manera! Fins molt aviat!