1r- “PASSEIG MUSICAL EN TRINEU”

1R- INICIEM EL SEGON TRIMESTRE AMB L’AUDICIÓ “PASSEIG  MUSICAL EN TRINEU” DE MOZART

Avui 11 de gener de 2021 hem iniciat el segon trimestre a la nostra escola amb moltes ganes i il·lusió per continuar aprenent plegats. A més de fer activitats diverses de llengua, de matemàtiques i de medi, hem volgut començar aquest trimestre fent una activitat de música molt especial.

Es tracta de l’audició de Leopold Mozart “Passeig musical en trineu”.

Aquest passeig musical, obra del pare de Wolfgang Amadeus Mozart, la va escriure amb motiu del carnaval de la seva ciutat el mateix any que va néixer el seu fill, el 1756.

És una excel·lent mostra de música descriptiva on podem escoltar el trot d´uns cavalls, els seus renills i fins i tot uns picarols que alegren encara més aquesta peça musical. S’hi descriu el viatge en trineu d’un grup de persones que es dirigeixen a una festa. A mig camí descansen i després continuen el viatge; arriben a la sala de ball, ballen les danses alemanyes i, finalment, tornen a casa.

A continuació us deixem unes imatges on podreu observar que bé s’ho han passat treballant aquesta obra. Esperem que us agradi molt. Fins aviat!