Informació VALESCOLAR de 1r a 6è

Benvolgudes famílies,
Us volem fer arribar la pàgina web de referència que recull tota la informació sobre el val escolar de 100€ (2 vals de 50€) que les famílies de 1r a 6è rebreu durant el mes de juliol de 2023.

En aquesta web es datellen els següents passos:

1. Recepció dels vals.
  2. Activació dels vals.
  3. Valor dels vals.
  4. Ús dels vals.

Ampliem una mica d’informació dels apartats 1,2 i 4.

RECEPCIÓ DELS VALS + ACTIVACIÓ

Les famílies rebreu els vals el mes de juliol de 2023 amb unes instruccions d’ús. Quan rebeu els vals CALDRÀ ACTIVAR-LOSi necessitareu l’IDALU (Identificador d’alumne) + un PIN.

• IDALU: Aquest és el número que en anteriors missatges enviats per DINANTIA hem comentat que es troba als informes dels vostres fills i filles. Degut a que hem enviat dues plantilles diferenciades d’informes us adjuntem captures de pantalla per tal que els trobeu fàcilment.

• PIN: És necessari per activar el codi. A la web hi ha un apartat concret on per generar el PIN haureu de posar la data de naixement del vostre fill/a i el número IDALU.
  • Activació final: Aneu a l’apartat corresponent i afegiu IDALU + PIN. Acabarem en un apartat que permet descarregar els vals.

ÚS DELS VALS

Podeu fer servir els vals només a les botigues adherides. A la web hi ha un apartat per cercar botigues per municipis, a 3 de juliol de 2023 les botigues adherides a Sant Boi de Llobregat són:

La web disposa d’un apartat de preguntes freqüents. Destaquem tot el que es pot comprar amb aquests vals:

Consulteu al seu enllaç qualsevol altre dubte que tingueu o bé truqueu al 012.