Projecte Etwinning: Knock – Knock … Who’s there?

Us presentem el nou projecte eTwinning “Knock,knock… Who’s There?” ( “Toc toc… Qui hi ha?) que comencem amb els alumnes de 2n. Sis països europeus treballarem amb l’objectiu de millorar les nostres competències orals en llengua anglesa. Volem que els alumnes es familiaritzin amb expressions quotidianes i siguin capaços de conversar en un nivell simple sobre la seva vida, activitats, hobbies i alhora descubrir com viuen i juguen altres nens de la seva edat en altres llocs. Estem creant un “Etwinning corner” (racó eTwinning) per tenir un suport visual que ens ajudi a parlar millor. Aquí podeu veure la nostra primera activitat i en uns dies podreu visitar l’enllaç al projecte a l’English Zone de l’escola. Esperem que us agradi!

Click to play this Smilebox slideshow