CI-PROJECTE CORE VALUES:LLIURAMENT DE DIPLOMES 1rTrimestre

La tarda del dia d’avui 15 de desembre, al cicle inicial, hem fet el primer acte de lliurament de diplomes del curs del projecte CORE VALUES (Valors Fonamentals).

La idea principal del projecte és incorporar 9 “Valors fonamentals” a les nostres aules per tal de reforçar la cultura i l’ètica de l’escola i ajudar a crear una forta identitat comunitària.

Els nens i nenes del cicle inicial han participant activament del treball dels valors que des del mes d’octubre hem estat treballat i  alguns infants han obtingut un diploma que els caracteritza com aquells alumnes que més i millor han treballat i/o integrat el valor proposat durant aquest primer trimestre. Per fer el lliurament de diplomes hem comptat amb la presència de les nostres tutores, la Montse i l’Antònia, i la nostra coordinadora, la Sofi. Ha estat una tarda molt especial i emocionant per a tots i totes. Felicitem de tot cor als premiats i les premiades i animen i encoratgem a tot l’alumnat a aconseguir un diploma els mesos que queden de curs.

Us deixem unes imatges molt boniques que han captat els nostres fotògrafs de segon, el  Mohamed Amin i el Johan Rojas. Fins molt aviat!