Nadal al Cicle Inicial
Un any més, al cicle inicial, celebrem aquestes festes gaudint de les nostres tradicions i hem cantat al Tió, que ens ha “cagat” un bonic regal. També hem fet de l’esmorzar saludable una gran festa, compartint entre tots i totes i, finalment, els mestres i les mestres d’ educació infantil i cicle inicial han protagonitzat […]
Nadal al Cicle Inicial Llegeix més »









