6è, La classe dels Navegants de la Mediterrània

Som la classe de sisè, la classe del “Navegants de la Mediterrània”. Aprofitarem aquest curs per visitar i conèixer tot sobre les cultures i civilitzacions que envolten la nostra mar.

Aquest curs serà l’últim a la nostra escola de primària i és per això que volem que sigui molt especial. Sabem que som els grans de l’escola i que tenim moltes responsabilitats com donar exemple als més petits, col·laborar en totes les tasques que ens encomanin…

Ara ja estem il·lusionats preparant l’obra de teatre “Els pastorets” per Nadal. També ens caldrà preparar el “Carnestoltes” i “El comiat de sisè”.

Aquest curs ens ho passarem molt bé, farem moltes sortides i anirem de colònies. També haurem de treballar de valent i millorar cada dia una mica més. Esperem que aquest curs gaudiu tant com nosaltres.

Els alumnes de sisè.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *