P3 VISITA LA LLAR D’INFANTS “LA CASA DE LA MUNTANYA”

Els nens i nenes de P3 hem anat a l’escola bressol “La casa de la muntanya”. Hem compartit amb els més grans de l’escola un tastet de fruita, síndria, plàtan, meló i taronja. Després hem fet una activitat molt divertida, fent transvasaments, que ens ha encantat amb macarrons, llenties, sorra, … I en acabar hem pogut gaudir tots junts d’una bona estona de pati.Moltes gràcies per convidar-nos a passar aquest matí tant agradable!!!… Llegeix més»

2a TROBADA A L’ESCOLA BRESSOL “PATUFET”

Aquest cop han estat els i les alumnes de 3r els que han ofert a aquest públic tant especial un concert dirigits per l’EMMCA.Els nens i nenes de l’Ausiàs March han tocat unes peces amb instruments de corda i ho han fet molt bé. Els més petits han quedat meravellats i han pogut, en acabar, observar i tocar aquests instruments.Després l’escola ens ha obert les portes i tots han pogut gaudir d’una estona de joc.Hem sortit encantats per la bona acollida i per el bon tracte que hem rebut i ja tenim ganes de tornar a repetir aquesta experiència tan especial.… Llegeix més»