PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ

LLISTA AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL DE SOL.LICITUDS

Període de reclamació de la llista del 17 al 22 d’abril.

Llista amb puntuació definitiva : 25 d’abril.

Llista d’assignats : 2 de Maig

PÀGINA DE CONSULTA

Famílies us compartim les dates de les portes obertes:

Divendres 16 de Febrer a les 15:15 h.

Dimecres 21 de Febrer a les 15:15 h.

Si encara voleu visitar el centre truqueu a l’escola que farem una repesca de Portes obertes.

Un cop fetes les Portes obertes us compartim una notícia del Portal LHDIGITAL sobre les nostres portes obertes.

L’escola Ausiàs March, una de les primeres en fer les jornades de portes obertes

Deixem un enllaç a la imatge d’una presentació que tenim feta a l’escola a través d’un projecte que hem compartit amb els alumnes .Així tindreu una idea de les activitats que portem a terme en el centre. Cliqueu a la imatge i navegueu pels enllaços.

PREINSCRIPCIÓ ALS CENTRES DEL 6 AL 20 DE MARÇ

Aquí trobareu + info

Qualsevol dubte o aclariment truqueu al 933387690 o a8034862@xtec.cat

+info a la web d’educació l’h. Guia de Centres Educatius de l’Hospitalet 2022-2023

Pàgina de preinscripció telemàtica i +info Departament educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *