P5: La classe de la flauta màgica

Hola!

Som les nenes i els nens de P5 de l’escola Ausiàs March! Aquest curs som la classe de la flauta màgica! Voleu saber com vam escollir el nostre nom? Vam escoltar diferentes cançons de música clàssica i vam votar la que més ens va agradar…tots i totes vam estar molt d’acord en escollir la cançó del Mozart.

Al nostre grup ens agrada molt fer d’artistes: gaudim ballant, cantant, dibuixant i fent creacions de tot tipus. També gaudim molt fent carreres i jugant plegats.

Aquest curs som els grans de la comunitat de petits. Tenim moltes ganes d’aprendre molt i estem desitjant descobrir tot el que ens espera..

Us enviem moltes abraçades!