5è LA CLASSE DELS ELEMENTS NATURALS

Hola!!!

Som la classe de 5è i ens diem  “Els elements naturals” (aigua,terra,foc,aire) i així som nosaltres, naturals,espontanis , diferents.

Ens agrada molt treballar en equip i ho sabem fer molt bé. Som bastant solidaris i ens ajudem  entre tots.

Ens agrada tant l’escola que hem fet un projecte,que es diu “SANS I ESTALVIS”, en el que hem  fet d’investigadors,per diferents espais,  per intentar que l’escola estigui en les millors condicions possibles.

Trobem molt divertits el jocs interactius de matemàtiques, perquè treballem de forma lúdica en grups i aprenem molt junts.

Gaudim molt del nou pati,  ja que aquest any ens hem de separar i ho fem fora de l’escola, però tenim molt d’espai per jugar i córrer . Com  que a cadascú de nosaltres ens agrada jugar a un joc diferent, hem creat una capsa en las que anem posant jocs i cada setmana escollim un per jugar tots junts

Sovint  fem esport, perquè ens resulta molt divertit, llavors, la classe d’educació física és una de les nostres preferides. També ens agrada molt la tarda  de tallers ja que fem coses diferents com: música, plàstica, jocs cooperatius, experiments, robòtica.

A l’hort ja hem escollit les llavors que anem a plantar i hem après quines condicions són les millors per al seu correcte desenvolupament, estem desitjant  que comencin a créixer les nostres plantes per veure els primers resultats.

Tenim moltes ganes de que la situació millori per poder jugar amb la resta del nostres companys i companyes de l’escola.

I amb això  us diem fins aviat.

Adéu!!!!