4t

Hola som la classe de 4t!
Som un grup amb moltes ganes d’aprendre coses noves i de passar-s’ho bé. Som molt divertits, amb molta energia i alegres! Ens agrada molt ajudar-nos entre nosaltres per compartir coneixements i aprendre junts.
Aquest curs tenim moltes ganes de continuar fent grups interactius, d’anar a l’hort, d’intercanviar llibres a la biblioteca, tocar els nostres instruments i sobretot de fer piscina! Estem molt il·lusionats perquè després d’esperar tant de temps… podrem anar de colònies i ens ho passarem d’allò més bé. També estem molt contents perquè aquest curs ha vingut una nena i un nen nou i són molt simpàtics.
A l’hora de menjador ens agrada jugar a matabolets i dibuixar. A la classe som uns grans artistes!
Com a grup ens agradaria millorar fer divisions i intentar fer silenci més ràpid. Estem segurs que ho aconseguirem!
A més, ens agradaria anar a visitar un aquari, dormir a l’escola i anar a la fàbrica de xocolata! No sabem si ho podrem fer, però si ho aconseguim ja us ho explicarem.
Aquest any estem molt contents perquè a l’hora de pati ja podem jugar al mateix espai que altres classes i això fa que a poc a poc veiem que estem tornant a la normalitat.
Esperem que us hagi agradat molt la nostra presentació!
Ens anem veient per l’escola,
La classe de 4t