3r EL MÓN DE LES CANINES I ELS CANINS

3r. EL MÓN DE LES CANINES I DELS CANINS

Hola, som la classe del Món de les Canines i dels Canins i estem a 3r de Primària. El nom de la nostre classe el vam triar perquè ens agraden molt els gossos i perquè aquest any com a projecte de l’escola treballarem Salvem el nostre Món i ens agradaria aprofundir en el tema Caní.

Aquest curs hem començat a fer moltes activitats que no fèiem encara, com: Escacs: que ens agrada molt, perquè gaudim  jugant amb les nostres companyes i companys.

Piscina: Ens encanta nedar i fer esport. És una activitat que no havíem fet amb les nostres amigues i amics de la classe. La gaudim molt, perquè la podem compartir tots junts. L’Educació Física ens fa sentir molt bé i ens agrada molt.

Grups interactius: Aquest curs també hem encetat aquesta pràctica. Treballem les mates de manera cooperativa, treballem: les taules, les regletes, el quadernet… ens agrada treballar en grup.

La Lectura: Ens agrada llegir i recitar poemes. Millorem la nostra memòria practicant amb el poema.

Ens encanta jugar al Pati tots junts: els nostres jocs preferits són Mata bolets o mata conills, a l’aranya peluda, a fet i amagar, “ratón que te pilla el gato”, pica paret,..

Baixar a l’Hort també ens agrada, a més a més serem els encarregats d’investigar i confeccionar un diccionari dels animalons de l’hort. Ens fa molta il·lusió, perquè el farà servir tota l’escola.

Hem tornat a l’escola amb moltes ganes  de trobar-nos amb les nostres amigues i amics. No volem tornar a confinar-nos i ens esforcem tant com podem per compartir moltes estones a l’escola. Hem trobat molt a faltar l’escola i ens agradaria poder quedar-nos a dormir algun dia… Qui sap si això serà possible?

Esperem que us hagi agradat la nostra presentació. Ens trobem a l’escola.

Fins aviat.