SORTIDA A BARCELONA CICLE SUPERIOR

El dijous passat, 18 de març, vam anar d’excursió a Barcelona l’alumnat de Cicle Superior.

Vam marxar d’hora de l’escola per poder arribar a Barcelona on només arribar vam esmorzar i vam dirigir-nos, directament a la primera exposició que vam anar a veure.

La primera exposició va ser dins l’espai del Centre Comercial Las Arenas. Una exposició completa i tecnològicament avançada per descobrir el món de Van Gogh d’una manera captivadora i innovadora. Una experiència en la qual els sentits van ser els primers protagonistes.

La segona exposició no va ser menys impressionant que la primera, vam anar al Human Bodies, un íntim i educatiu viatge a través del que la pell amaga per mostrar. El funcionament de  la màquina més perfecta que s’ha creat mai: el nostre propi cos.

Dues exposicions que van valer molt la pena i ens van permetre gaudir d’allò més a partir de temes que estem treballant a les nostres aules.

I per acabar-ho d’arrodonir, vam anar a un parc que ens quedava molt a prop a dinar i jugar una bona estona.

Un dia molt maco i complet per tots plegats, d’aprenentatge i vivència compartida.

CLIQUEU AQUÍ

Desplaça cap amunt
Ves al contingut