FEBRER SAVIS EI 5

Els nens i nenes de la classe dels savis  van començar el mes de febrer molt il·lusionats, pensant amb les firetes i els espectacles que els esperaven per les festes del poble.

A la tornada de la festa Major vam donar la benvinguda a l’Helena Niubó, que ens ha estat acompanyant en les diferents activitats escolars durant tot el mes.

En el mes de febrer, a més a més, de les activitats que formen part del nostre dia a dia a l’escola, també, vam visitar el galliner a l’edifici de Sant Roc, on el mestre Albert ens va explicar i ensenyar els diferents tipus de gallines, la seva alimentació,  on s’ajoquen, on ponen els ous… També vam poder  plegar, veure i tocar els diferents tipus d’ous de diversos colors. Tot seguit, vam poder veure, olorar les plantes aromàtiques i observar els cavallons de l’hort. Tot estava a  punt  per a plantar!

A continuació, ens vam dirigir cap als arbres fruiters, on s’ubica l’hotel d’insectes. Tots els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé. Moltes gràcies Albert!

Els dies següents vam reprendre  la descoberta dels  serveis dels que disposa el poble: el casal de la gent gran, la biblioteca… en la visita al consultori mèdic  vam poder parlar amb la metgessa i la infermera. Tot seguit, vam continuar la ruta pel carrer major, que estava tot engalanat, i vam entrar a l’ajuntament per a veure els caps grossos que estaven ja disfressats per a celebrar el carnaval just aquell  cap de setmana.

Aquella setmana, a l’escola va arribar el Carnestoltes, que  cada dia ens anava  deixant una ordre, que alumnes i mestres vam complir al peu de la lletra. L’últim dia, com a cloenda, ens vam disfressar  tots i totes i a la tarda vam celebrar el carnaval al pati de l’edifici de la plaça, cantant i ballant, conjuntament amb tota l’escola, i ens ho vam passar molt bé.

En el mes de febrer vam preparar el nostre hort, on hi vam  plantar enciams, cebes i api. Ara és qüestió de cuidar-lo, regar-lo, adobar-lo i esperar que vagi creixent.

També hem iniciat les activitats d’enllaç família -escola i donem les gràcies a totes les famílies per la seva col·laboració.

Durant el mes de febrer també hem après molts coneixements dels gossos amb el material i la informació que ens van portar els nens i les nenes,  donem les gràcies a totes les famílies per la seva col·laboració  i especialment a la Gal·la i a l’Helena, per a la seva participació.

Finalment dir que a psicomotricitat també s’han realitzat algunes activitats d’aprenentatge cooperatiu com són: el món de colors i la màrfega màgica, entre d’altres.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS