PROJECTE STEAM “SALVEM LES PLANTES DE L’ESCOLA”

L’alumnat de 5è i 6è estem duent a terme el projecte STEAM “Salvem les plantes de l’escola”. Aquest projecte neix d’una situació real. L’inici de les obres d’ampliació de l’escola ens obliga a treure les plantes aromàtiques i l’hort. Per tant, aquest projecte pretén donar la millor resposta a aquest repte buscant així una nova ubicació per a l’hort i les plantes aromàtiques tot tenint en compte el sol, el reg, l’espai i sempre amb el menor cost possible tot aprofitant allò que ja tenim. La setmana passada vam investigar i decidir la nova zona de l’hort dins de l’escola i aquesta setmana vam anar a l’ermita a mesurar l’espai i a fer un primer esborrany del mini parc de les olors de l’escola.

L’alumnat de 4t va participar en aquest projecte tot ajudant-nos a trasplantar les maduixeres de l’hort al parterre del darrere.

Clica aquí per veure les fotos