NOVEMBRE I DESEMBRE A CICLE INICIAL

Al llarg dels mesos de novembre i desembre l’alumnat de CI ha continuat gaudint i aprenent amb les activitats de robòtica tot fent ús del material BRIC-Q com també a través dels racons de llengua i matemàtiques, entre d’altres activitats d’aula. També hem realitzat activitats a l’àrea de plàstica per decorar les finestres i hem après qui era i com treballava l’arquitecte Antoni Gaudí. A finals de novembre també vam realitzar activitats diverses en motiu de Dia Internacional dels Drets dels Infants.

A més a més, hem fet les exposicions orals de llengua a cada curs i val a dir que han sortit molt bé.

L’alumnat de 2n també ens hem acomiadat de la practicant Carla, de qui hem après molt i amb qui hem compartit moments molt bonics.

Ara toca gaudir d’unes merescudes Festes de Nadal. Ens veiem al gener.

Clica aquí per veure les fotos de primer

Clica aquí per veure les fotos de segon

Clica aquí per veure les fotos dels Drets dels Infants