NADAL A L’ESCOLA

Ahir, després de dos anys sense compartir la festa de Nadal amb totes les famílies, vam poder tornar a reunir-nos tota la comunitat educativa al poliesportiu. La Jana i el Jan ens van deixar participar en el seu particular conte de Nadal i cada curs va participar posant el seu granet de sorra interpretant cançons nadalenques. Va ser una tarda on petits i grans vam gaudir moltíssim. Volem agrair a l’alumnat el seu esforç, a les famílies la seva presència i el seu caliu i a la brigada juntament amb el Jaume Mas per donar-nos un cop de mà com cada any.

A més a més, l’alumnat de Cicle inicial durant el matí vam anar a recitar un poema i a ballar cançons de Nadal a Ca la Cileta.

Avui últim dia del trimestre hem dut a terme activitats nadalenques: Cicle Infantil i Inicial hem fet cagar el Tió i Cicle Mitjà i Superior hem fet l’amic invisible amb material reciclat. A més a més, hem esmorzat coca amb torrons gentilesa de l’AFA. Moltes gràcies.

Us desitgem unes Bones Festes i Feliç Any Nou.

Clica aquí per veure les fotos de la festa de Nadal.

Clica aquí per veure les fotos de totes les activitats nadalenques.