L’ENTREVISTA 4RT

Aquesta setmana els alumnes i les alumnes de quart ens hem animat a fer-nos entrevistes els uns als altres.

Com a treball previ tots hem aportat informació de diferents mitjans de comunicació on hi havia  diferents entrevistes:

-Una entrevista a Alba Torres, la qual l’hem treballat també com a lectura. Aquesta entrevista la tenim al nostre quadern de llengua catalana.

-Les que es van publicant a la revista cultural Avenç del nostre poble, on van entrevistant a diferents mestres de la nostra escola. També n’hem trobat en revistes que tenim a la classe i en els diaris.

-Vídeos d’entrevistes de l’Infok (Super3). De totes les que hi havia hem elegit la de la nena que fa una entrevista a la seva mare que és una científica (tema del coronavirus).

-També sabem que hi ha entrevistes molt curioses al llibre del Record Ginness que surt publicat cada any, i n’hi ha que aprofitem aquest regal per posar-lo a la carta dels Reis.

Hem après i gaudit elaborant l’entrevista per parelles i un grup de tres.

A continuació l’hem exposada a la classe o hem anat fent de públic.

Que atents que hem estat i que bé que ho hem fet!

CLIQUEUAQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *