JUGUEM COM ABANS, APRENEM COM SEMPRE!

El passat dimecres el Jaume, l’Antonio i el Sebastià van apropar-se a l’escola per explicar-nos com es divertien els nens fa uns anys. Van ensenyar-nos com es feien els patacons, com es jugava al bòlit, a bales, a cavall fort i a un munt de jocs de quan ells eren joves. També ens van explicar que no fan falta diners per passar-s’ho bé en un món on la tecnologia, que ara ho inunda tot, encara no hi era present i on la gent es reunia al voltant d’un foc o qui tenia més diners d’una ràdio i passaven la tarda tot xerrant i explicant-se històries. També ens van fer riure quan ens van explicar alguna entremaliadura que els nens i nenes d’aquells anys es dedicaven a fer. Reviure vivències i records que pel nostre alumnat semblen tant lluny, però que per alguns de nosaltres no fa pas tant que van passar.

MOLTES GRÀCIES JAUME, ANTONIO I SEBASTIÀ PER FER-NOS PASSAR UNA BONA ESTONA!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *