HEM MIRAT PER LA FINESTRA DE L’ESCOLA DE FINLÀNDIA

Avui l’alumnat de Cicle Superior hem conegut per videoconferència els nostres amics de Finlàndia. Ens hem presentat un a un i hem comentat coses semblants i diferents de la nostra escola. Allà és una hora més tard i comencen l’escola a les 8 del matí. Tenen 15 minuts de descans entre cada classe i tenen 30 minuts per dinar menjar calent a l’escola cada dia. A les 2 ja són a casa. Alguns cursos, fins i tot a les 13 h ja pleguen fins a l’endemà.

El que més ens ha sorprès ha estat quan ens han ensenyat el que veuen per la finestra de la classe un 20 de març: neu i gel. Estaven a 2ºC i la setmana passada a -15ºC. La seva reacció ha estat la mateixa de sorpresa quan ells han vist el nostre sol i els arbres florits del pati. També els ha fet molta gràcia veure els pollets i les gallines.
També hem llegit les cartes i postals de Sant Valentí que ens van enviar.
L’escola es diu Kellarpellon Koulu i està a Savollinna, Finlàndia.