JORNADES CULTURALS

Aquest curs les jornades culturals de l’escola han versat sobre el món del cinema. Petits i grans han gaudit tot treballant els diferents gèneres, els primers films,  els actors i actrius més coneguts i un munt de coses més relacionades amb aquest món que tan captiva a tothom. Els primers dies l’escola es va vestir de gala i es va decorar com si d’un cinema de renom es tractés. Estrelles, pel·lícules, cartelleres i personatges, omplien de màgia els passadissos. Cada cicle va dur a terme diferents activitats, entrevistes, zoòtrops, escape room, murals, seients numerats, disseny d’entrades, pressupostos, alguns fins i tot van experimentar el ser actors i actrius durant una estona.  L’últim dia, com no podia ser d’una altra manera,  petits i grans vam anar al cinema per veure una pel·lícula i tastar les tant preuades palometes.

Van ser unes jornades genials!

EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INCIAL

CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR