AGRAÏMENT A LA MARTA DE LA GUARDERIA

La guarderia Marta ha tancat. Aquest fet ens ha portat a recordar les estones que, al llarg dels anys, els nens i nenes de l’Escola Arnau Berenguer i les seves mestres han compartit amb els infants de la guarderia, amb la Marta i la Maite, en diferents moments del curs escolar. Ens convidaven a veure el Pessebre Vivent i l’actuació per la Castanyada i nosaltres els esperàvem a la representació dels Pastorets. Ens agradava visitar-los quan fèiem sortides pel poble. Ens venien a veure ben disfressats per Carnestoltes i coincidíem en la celebració de Sant Jordi. També els obríem les portes per jugar una estoneta al juny i així fer un tastet del que seria la seva escola el curs següent, a P3.

Volem destacar l’amabilitat i generositat amb que sempre ens ha tractat la Marta i ha estat així fins a l’últim moment. Ara que ha tancat les seves portes, també ha pensat en l’escola i ens ha donat de manera altruista joguines diverses, cotxets, contes, puzles, nines i peluixos. D’alguna manera, tot aquest material continuarà fent la seva funció: ajudar als nens i nenes a fer volar la imaginació i a relacionar-se amb els amics i amigues, només que ara en un nou espai, les classes dels Espavilats, Artistes i Savis.

Moltes gràcies Marta, per aquest detall que has tingut amb l’escola i per tot el temps compartit. Et desitgem molta sort!

L’equip docent  de l’Escola Arnau Berenguer

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS