MOBILITAT SOSTENIBLE A L’ESCOLA

Divendres 17 de setembre en motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura i relacionat amb l’ODS número 11, vam sortir a fer un tomb pel poble.

Educació Infantil i Cicle Inicial vam anar tot passejant a l’ermita de Sant Roc on vam esmorzar i jugar gaudint de l’estona a l’aire lliure.

Els Cicles Mitjà i Superior vam anar caminant  pel costat del canal fins arribar a la nova passarel·la Cappont del nostre poble. Vam passar una estona agradable tots/es plegats/es i vam poder esmorzar en un tros de pomeres i tornar a l’escola havent-nos oxigenat una mica amb l’aire fresc del Palau d’Anglesola.

Per concloure aquesta setmana als diferents cicles de primària vam fer una activitat sobre rodes.

INFANTIL

CICLE INICIAL