Videoconferència de comiat eTwinning

Aquesta setmana a cinquè hem fet la darrera videoconferència de comiat del projecte eTwinning Technokids on the Culture Bridge a. L’alumnat participant de Turquia, Romania, Lituània, Moldàvia, Itàlia i de la nostra escola hem intervingut al xat donant les nostres opinions sobre el projecte. Hem visionat un bonic videoresum de la participació de totes les escoles a les diferents activitats i després hem construït un núvol de paraules sobre TECHNOKIDS amb answergarden i finalment hem repartit els certificats de participació abans d’acomiadar-nos amb moltes ganes de tornar a fer nous amics i aprendre sobre cultures i tecnologia amb altres escoles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *