VANDALISME A L’ESCOLA

Aquest últim mes a l’escola s’han estat produïnt una sèrie d’actes vandàlics per part d’algun o alguns individus que s’han dedicat a trencar els arbres, robar estris,… El més greu és que aquest últim mes han pres el costum de rebentar les portes del galliner cada cop que les hem arreglat, un total de 6 vegades. Aquest galliner que amb tant esforç, il·lusió, treball i dedicació vam construir l’equip docent,  pares, mares, padrins i padrines i els vostres fills i filles.

La cosa no ha quedat aquí. La nit passada, després d’haver arreglat la porta dos dies seguits,  l’han tornat a rebentar  i no contents amb això han matat dues de les gallines del nostre galliner, les que no han pogut fugir a la zona exterior.

Des de l’escola hem fet la pertinent denúncia als Mossos d’Esquadra i agrairíem la vostra col·laboració per tal de poder trobar-ne els responsables. Si veieu, heu vist o sabeu alguna cosa us agrairíem que ens ho féssiu  saber a l’escola o a l’Ajuntament.

Creiem que han sobrepassat el límit i veiem que la cosa en comptes de frenar, va en augment. És per això que us demanem ajuda per tal de poder frenar-ho i trobar als/les culpables.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *