La cançó d’abril del web: RESISTIRÉ

Com cada més us compartim una cançó que podreu escoltar clicant al videoclip de la notícia o sobre el giny de la part esquerra de la web.

Aquest més hem escollit la cançó Resistiré. Una cançó que ha esdevingut un himne de lluita contra aquest maleït virus i que la cadena 100 juntament amb 30 artistes de renom han gravat per aportar el seu granet de sorra per la lluita contra el Coronavirus.

També us volem proposar alguna activitat per si la voleu fer:

La primera és un mini concurs on heu de respondre a aquestes preguntes:

1-  Quin grup va crear originalment aquesta cançó i en quin any?

2- Anomeneu quins instruments de vent apareixen al videoclip.

3- Anomena almenys 3 artistes masculins i 3 de femenins que apareguin al videoclip

4-  Quin missatge creieu que transmet aquesta cançó? Quines emocions us transmet?

5-  Quina planta apareix a la samarreta d’un dels músics?

6- Al videoclip apareixen 3 animals no directament: Saps dir-nos quins? ( pista un de Grossss i un de gelaaaaat i un amb cames llargues )

7- Un dels cantants duu una samarreta d’uns dibuixos animats molt famosos. Saps el nom dels dibuixos??

8- De quin color es el barret que apareix sobre un altaveu?

9- Cuantes estrelles i de quin color apareixen al braç esquerra de la jaqueta de pell d’un dels cantants?

10- Coneixeu alguna altra versió d’aquesta cançó? Quin grup la fa?

Podeu passar-nos les respostes al correu resistireaberenguer@gmail.com amb el vostre nom i entre totes les respostes correctes sortejarem alguna coseta quan tot torni a la normalitat.

La segona part us proposem que ens envieu un vídeo d’uns 10 segons gravat en horitzontal o una fotografia també en horitzontal amb el que us transmeti aquesta cançó ( cantant , ballant, disfressant-vos…) al correu resistireaberenguer@gmail.com  i amb tots els vídeos que rebem fins al dia 20 d’abril intentarem, si som prous, fer un muntatge amb aquesta cançó i penjar-lo a la web.Si no és així,  almenys haurem passat una bona estona.  Tothom hi pot participar! Pares, mares, padrins, padrines, mascotes, peluixos, playmobils…. Tots sereu benvinguts!

I si teniu ganes de cantar-la aquí us deixem el vídeo amb la lletra.

ANIMEU-VOS!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *