HEM POSAT LA PRIMERA PEDRA!

El passat divendres 21 d’octubre vam posar la primera pedra de la nova escola i de la nova llar d’infants del Palau d’Anglesola. Va ser un acte molt emotiu on tota la comunitat educativa vam poder participar i on vam posar dins la càpsula del temps, fotografies i escrits treballats per l’alumnat i el professorat, la portada dels diaris del dia, desitjos, monedes i llavors que simbolitzaven el naixement del que serà la nova zona educativa de la vila.

A l’acte presidit pels infants de l’escola hi van assistir entre altres l’alcalde de la vila, Francesc Balcells, la directora, Mireia Costafreda, l’equip docent i representants de les famílies i del Departament d’Educació. L’acte va comptar amb la presència de l’Hble. Sr. Conseller d’Educació, Josep Cambray.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *