GENER-CLASSE DELS SAVIS.

Aquest mes de gener, quan vam tornar a l’escola,  vam tenir una  gran sorpresa, el regal dels Reis Mags, que vam obrir amb molta il·lusió i ens vam trobar amb una capsa de peces de Lego.

També hem començat un nou trimestre i hem tornat a reprendre les activitats quotidianes d’aula.  Els dimecres per la tarda  continuem  anant  a l’aula STEAM, on hem estrenat un nou pac d’activitats per resoldre al llarg del trimestre.

Hem seguit visitant els serveis del poble i hem anat a correus on la Mercè, la cartera, ens ha explicat el seu funcionament.

També hem anat a la biblioteca, al casal de la gent gran i a la plaça dels ànecs. Continuem  amb la maleta, una activitat que els agrada molt, dins les activitats d’aprenentatge cooperatiu.  I també anem progressant en l’aprenentatge de la lectoescriptura on cada alumne va avançant al seu ritme.

Durant aquest mes de gener  hem celebrat els aniversaris del Dylan Dalmau, León, Jordi i Marten que ja han complert els 6 anys. Moltes felicitats a tots quatre!

A continuació teniu una mostra d’algunes de les activitats que  s’han dut a terme.

CLIQUEU!