ESPAVILATS GENER

En arribar a l’escola després de les vacances de Nadal, ens troben amb la sorpresa que els Reis Mags, també van passar per la nostra classe i ens van portar un paquet que ens va fer molta il·lusió. Ens van portar cotxes.

També vam celebrar l’aniversari de l’Ares, que el va fer durant les vacances, i a l’escola li vam fer la corona el primer dia de classe. Resulta que tots els nens i nenes de la classe dels Espavilats ja hem complert els tres anys. Així que el següent aniversari que celebrem durant el mes de gener, que és el de l’Aarón H, ja li afegim un any més. Ens anem fent grans i a partir d’ara, ja en complim quatre.

Una de les activitats que també vam iniciar al primer trimestre i que durant el mes de gener ja donem per acomiadada, és l’activitat de la maleta. La maleta ens agrada molt, perquè ens l’emportem a casa durant tota la setmana i arriba a l’escola carregada d’emocions que les famílies preparen amb molta cura i estima. Quan arriba a l’escola, el nen o la nena que la porta, explica a la resta, allò que ha escollit i que és molt valorat i estimat per ell/a, és com un tresor. Cada cop que arriba la maleta, els nens i nenes la reben molt emocionats i amb els ulls ben oberts per veure i saber que hi ha a dins. Aquesta activitat ens permet treballar l’expressió oral, superar la vergonya de parlar davant de tothom, millorar l’autoestima, treballar la cohesió de grup, ja que conèixer-nos ens ajuda entendre l’altre, apropar-nos al seu joc, a les seves vivències i a allò que tant estima. D’aquesta manera afavorim la creació d’un lligam afectiu fort.

També ens hem divertit molt experimentat amb pintura de color blau i pintura de color groc, que la seva barreja ens ha donat com a resultat el color verd.

Durant el gener també hem fet anar per primera vegada les tisores, i ens agrada molt retallar paperets, que els fem de totes les mides. Ens costa una mica, però  cada vegada les fem servir amb més precisió.

Podeu veure un recull d’algunes de les activitats que hem fet durant aquest mes.

CLIQUEU!