FIRA DELS SOMNIS A L’ESCOLA

Com cada any l’escola participa en la Fira dels Somnis contra el càncer infantil que s’organitza a Balaguer. Aquesta festa solidària té com a objectiu, sensibilitzar, conscienciar i donar a conèixer aquesta malaltia entre tots els nens i nenes dels diferents centres participants coordinats pels Serveis Educatius de la Noguera. Per altra banda, també té l’objectiu de recaptar diners per la investigació de dianes terapèutiques contra el càncer infantil a través de l’institut de recerca de la Vall d’Hebron.

Dins les activitats que es fan des de l’escola hi ha l’elaboració d’un mòbil solidari a cada cicle que es penjarà en l’espai escolar que hi ha dins de la fira, el treball de l’alumnat de 6è amb la residència La Cileta on desenvoluparem una activitat conjunta joves i grans i la venda de samarretes solidàries que l’AFA de l’escola durà a terme aquesta tarda a partir de les 16:30 a l’edifici de la Plaça de la Generalitat.

L’equip docent de l’escola us anima a participar-hi i a venir el dia 7 de maig a Balaguer a gaudir d’una gran diada solidària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *