Creem webs a partir de projectes ODS

L’alumnat de Cicle Superior hem participat al concurs de creació de pàgines web en català Wapps (algunes també en castellà i anglès).

Per fer-ho, cada grup de 2-5 persones ha elaborat un projecte relacionat amb un dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Per tant, a part de prendre consciència sobre diferents aspectes que cal tenir en compte per millorar el planeta, hem treballat tots els continguts de la dimensió de les tecnologies i la comunicació mentre hem adoptat el rol de creadors de contingut digital enlloc de consumidors.

La majoria de webs estan molt lligades a la nostra comarca o bé el nostre entorn proper. Vam començar amb la xerrada del Francesc Balcells, alcalde del municipi i hem acabat amb un projecte complert totalment d’Educació 360º on hi trobareu de tot: hem entrevistat experts en les matèries (no us perdeu les aportacions del Francesc Moncasí, ornitòleg d’aficicó i la dietista Mar Dalmases), hem explorat el territori i hem obert la nostra perspectiva al món al qual vivim.

Us recomanem visitar algunes de les pàgines que hem creat, que segur que no us deixaran indiferents. Podeu clicar als següents enllaços:

coronasapiens.cat: Tot el que cal saber sobre el coronavirus amb jocs inclosos.

mussolsdelpladurgell.cat: Informació sobre els mussols que podem trobar a la nostra comarca i altres dades interessants sobre aquests animals.

hoteldinsectes.cat: Hem construït un hotel d’insectes pel pati de l’escola.

robamadein.cat: Idees per convertir-nos en consumidors de roba responsables.

clotdeldimoni.cat: Informació sobre la creació del Canal d’Urgell, l’Estany d’Ivars i el nostre territori.

mengembe.cat: Consells per a una dieta saludable i algunes receptes fàcils.

fonsdelmar.cat: Informació sobre una gran varietat d’éssers vius submarins.

elgenere.cat: Com hem d’entendre el gènere al nostre segle per conviure tots en pau.

Properament s’obrirà la votació popular a la millor web i us avisarem per tal que hi pugueu participar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *