ABRIL I5

Aquest mes d’abril,  a més de les activitats del dia a  dia, a l’aula STEAM, els nens i nenes de I-5 han començat amb molt interès la robòtica.

Durant la nostra visita a la biblioteca vam conèixer a la Vanesa, la nova bibliotecària, i vam gaudir amb els contes que ens va explicar.

Aquests dies també hem collit els enciams de  l’hort que han crescut força i els hem repartit als nens i nenes de la classe.

Durant la  setmana de Sant Jordi a l’escola, es van realitzar  les jornades culturals i es van  dur a terme diverses activitats relacionades amb  el  tema  STEAM. A infantil hem treballat el significat de cada una de les lletres de la paraula STEAM.

El divendres dia 21 vam celebrar  Sant Jordi i va tenir lloc l’apadrinament lector per  part dels nens i nenes de l’altre edifici, amb la lectura d’un conte i la decoració d’un punt de llibre. Al pati també es va fer la lectura i la recitació de poemes amb l’entrega de diplomes als alumnes. A Infantil cada classe va recitar un poema de primavera i va presentar el dibuix del poema, que havien decorat col·lectivament.

A la tarda vam muntar la paradeta amb els llibres que van portar els alumnes i es va dur a terme el intercanvi de llibres.

A continuació teniu una mostra d’algunes de les activitats que  s’han dut a terme.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *