PROJECTE MEDI: ELS ANIMALS

Durant aquest trimestre l’alumnat de 2n hem estat treballant els animals. A partir de la nostra mascota, la Boleta, hem estat investigant i treballant les diferents classificacions d’ella i d’altres animals (medi on viuen, la seva reproducció, alimentació, com es desplacen, si són vertebrats o… Llegeix més»

ACABEM EL TRIMESTRE A CI

Al llarg d’aquest primer trimestre hem gaudit molt fent projectes, racons i activitats diverses a l’aula i també fora d’aquesta. Ens emportem un record molt positiu i molts aprenentatges. A continuació, podeu veure imatges d’algunes de les tasques que hem fet l’alumnat de Cicle Inicial:… Llegeix més»

ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

Avui l’alumnat de CI ha arribat a l’escola molt il·lusionat amb ganes de cagar el Tió. A part de cagar el Tió també hem realitzat diferents jocs, hem visualitzat curtmetratges, hem fet manualitats i hem escoltat cançons, tot en un ambient nadalenc! Ha estat un… Llegeix més»

DESEMBRE SAVIS EI 5

Aquest mes de Desembre, entre el confinament i el pont de la puríssima, s’ha fet molt curt pels     alumnes de P-5. Per tant ens hem posat les piles i hem treballat intensament durant els pocs dies que quedaven abans d’acabar el trimestre. Calia acabar de… Llegeix més»

DESEMBRE ARTISTES EI 4

Durant aquest mes de desembre hem continuat amb els racons matemàtics i de llenguatge. També hem continuat gaudint dels contes de la maleta viatgera. Hem elaborat les tapes dels àlbums, ens hem après de memòria un poema de Nadal, hem cantat nadales, hem visitat la… Llegeix més»

DESEMBRE ESPAVILATS EI 3

Tot i que seguim fent les rutines, treballant el traç, els noms i nombres, descobrint que hi ha a la Maleta dels companys, jugant, decidint si els objectes que portem de casa tenen forma d’esfera o prisma… Desembre és un mes diferent i les activitats… Llegeix més»

JA ENS HA ARRIBAT EL TIÓ!!!!!

Quina sorpresa hem tingut!
Amb molta il·lusió l’hem tapat amb una manteta i li hem demanat a la Laura, cuinera de l’escola, un platet per posar-li menjar i ara li anirem portant galetetes o mandarines per a què estigui ben content. Ja tenim ganes de que… Llegeix més»

EL TIÓ HA ARRIBAT A CI!

Ja s’apropa el Nadal i avui les i els alumnes de Cicle Inicial hem pensat que potser el tió ja estava a punt d’arribar. L’hem buscat per l’escola i, finalment l’hem trobat amagat al passadís, darrera la classe de segon. Ens hem posat totes i… Llegeix més»