activitats P4

P4: FEM A CASA: TREBALLEM-JUGUEM

HOLA FAMÍLIES !!! Durant la Setmana Santa que hem deixat enrera i l’anterior moltes famílies m’heu fet arribar activitats ben diverses que heu realitzat amb els vostres fills/es, moltes d’elles ben xules i d’altres demanades i molt ben fetes. MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ !!! A continuació us deixo TRES links: En el primer […]

P4: FEM A CASA: TREBALLEM-JUGUEM Llegeix més »

IMITEM A JOAN MIRÓ

Hola famílies, Durant aquests mesos de gener, febrer i el poquet de març hem anat presentant i treballant el pintor català Joan Miró. Hem fet entre tots i totes quadres de punts i ratlles en grup. Hem imitat el tapís de Miró amb teles i pintura negre volent dibuixar animals, estels i escales que toquen

IMITEM A JOAN MIRÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut