JA HEM ARRIBAT.- COLÒNIES DE 1r.
Benvolgudes famílies, Els alumnes de 1r. ja han arribat a la casa de colònies Can Miqueló de St. Martí de Centelles. Estan molt contents i contentes i amb moltes ganes de fer activitats i passar uns dies especials de convivència i descobertes. Estigueu molt tranquils i molts petons !!!
JA HEM ARRIBAT.- COLÒNIES DE 1r. Llegeix més »


