3r: SORTIDA A CAN TITÓ!
05/03/21Ahir els nens de 3r B vam anar al parc fluvial de Can Titó. Uns quants hi vam anar amb bicicleta acompanyats de l’Albert i la Núria i els altres hi vam anar caminant acompanyats de la Mireia i la Carla. Un cop allà vam estar fent un dossier d’activitats relaciones amb l’entorn i també ens vam fer un bon fart de jugar!
4t: SORTIDA A CAN TITÓ!
05/03/213R: SEGONA GALA GOT TALENT!
26/02/21Taller: “EM COMPRES UN SOMRIURE”
25/02/21Ha estat un taller molt interessant per l’alumnat de 5è. El taller analitza què es pot comprar segons els criteris legals que defineixen una persona com a persona consumidora, la qual té uns drets i uns deures. També s’aborda el tema de la compra de productes associat al consum d’emocions i valors socials.
3R: PRIMERA GALA GOT TALENT!
23/02/21Els nens i nenes de 3r hem organitzat un Got Talent a l’escola. A la classe dels “Xuklis” va actuar el Pep i ens va fer uns trucs de màgia boníssims! Tots els membres del jurat van donar-li el botó daurat. Per altre banda, a la classe dels “Pallapupas” van al·lucinar amb l’actuació de l’Alvise que va cantar una cançó en japonès! Els quatre membres del jurat van votar “si”! L’Anna i l’Ian ens van fer de presentadors de les seves respectives classes.
Aquí us deixem un recull de fotos de la nostra “primera gala”. Fins aviat!











