GUANYADORA DEL CONCURS LITERARI DE SANT JORDI

Entrevista a Douae El Achouri

Guanyadora del 1r premi de tercer al concurs literari de Sant Jordi

La nostra companya de 3r C, Douae El Achouri ha guanyat el Primer Premi de Narrativa del concurs literari que cada any se celebra per Sant Jordi al Vendrell. En aquest concurs hi participen totes les escoles de la vila i es reparteixen tres premis per curs.

Aquest any el tema de la redacció era escriure sobre Els Jocs de Pati.

La Douae ha guanyat el primer premi entre tots els alumnes de 3r de tot el Vendrell ! I tots estem molt orgullosos i contents!

Ara li farem unes preguntes:

• Felicitats pel premi. Estas contenta Douae d’haver guanyat?
  • Sí, molt !
  • Et pensaves que guanyaries?
  • No.
  • Com es titulava la teva redacció i de què tractava?
  • Es titulava Els Jocs de pati de por. Tractava d’un nen que anava a l’escola i quan va sortir al pati va pujar a diferents jocs i a cada joc li passava una cosa de por. Per exemple al tobogan s’allargava, la caseta es movia com si hi hagués un terratrèmol i els gronxadors anaven molt fort i ràpid. Amb els gronxadors el protagonista, en Pau va arribar a la Lluna on va fer uns amics que el van ajudar a tornar a la casa seva.
  • Què et van donar amb el premi?
  • Un Diploma, llibres, revistes, un punt de llibre, una entrada per visitar la Casa d’Àngel Guimerà i una entrada per visitar el Planetari del Montsec.
  • Moltes gràcies i enhorabona!

foto Douae grup Sant Jordi