4t-SORTIDA A L’ARBOÇ I BANYERES

SORTIDA   A   L’ARBOÇ   I   BANYERES

Dilluns dia 20 de novembre, els alumnes de 4t vam anar d’excursió amb tren a l’Arboç i Banyeres i vam fer moltes visites.

Per començar vam anar a Banyeres. Primer vam anar a esmorzar a un parc. Quan vam acabar d’esmorzar, vam anar a l’església parroquial de Santa Eulàlia, una església medieval petita amb relleus a la façana. Llavors, quan vam acabar de veure l’església, vam anar al museu de Josep Cañas, allà vam veure moltes escultures i quadres. Per acabar vam veure el que quedava de la torre de Banyeres d’un castell medieval, situat en un turó amb molt bones vistes de la comarca.

A continuació vam arribar a l’Arboç. Vam veure la Giralda des de fora, era molt bonica i tenia molts colors. A dalt del tot vam veure MCMII (1902)i suposem que era l’any que la van construir. Després vam veure les cases dels indians. Les cases tenien molts detalls i molts colors. En una casa a la part baixa hi havia una pastisseria que per fora era molt bonica. Quan vam tirar més cap a vall vam veure l’escultura de Colom. Llavors, quan vam acabar, vam anar cap a la plaça de la Puntaire. Allà vam dinar. Al final, vam passejar i vam entrar a veure un museu que a dins hi havien uns capgrossos i va ser súper bonic! Quan vam acabar vam anar tirant cap a l’estació.

En conclusió, en aquesta sortida ens ho vam passar molt bé perquè vam veure moltes escultures i vam aprendre moltes coses. Ens agradaria fer més excursions com aquesta.

Autors del text :  Alumnes 4t A

Clicar aquí per veure fotos de 4C