3r VISITA EL CRAM

EXCURSIÓ AL CRAM

Centre de Recuperació d’Animals Marins

El dia 6 d’abril els alumnes de 3r vam visitar el CRAM del Prat de Llobregat.

Al CRAM té 3 funcions: clínica, investigació i formació. Ajuden a diferents animals marins: tortugues, aus, taurons, dofins, etc. Els curen i els alliberen un altre cop al mar Mediterrani després de posar-los-hi un xip i un localitzador.

Durant la visita vam fer 4 activitats: aprendre coses del tauró blanc i de les tortugues, veure les tortugues marines, jugar a pensar que havia passat en unes fotografies i una activitat sobre la reproducció de les tortugues.

El què més ens va agradar va ser veure les tortugues nedant als aquaris. Hi havia 8 tortugues Babaues! I de cadascuna ens van explicar la seva història; què els havia passat, com havien arribat allí, etc
Vam conèixer a la Coco, al 4×4, al Massa Gran, el Casimiro, la Wonder, el Damm, la Niki i la Bienvenida.

Aquesta sortida ens va agradar moltíssim i la recomanen a tothom!!!

Alumnes de tercer

foto cram 3A_8500 foto cram_noia i tortuga_8509