Sortida Vil·la Casals i Auditori 3r curs

VISITA A LA VIL·LA CASALS

Aquest dijous, dia 3 de novembre, hem anat d’excursió a la casa d’estiueig de Pau Casals, la Vil.la Casals. Hem vist les habitacions on vivia Pau Casals, diferents vídeos de la seva vida, les medalles i claus que va guanyar (la més important va ser la de la Pau), el violoncel de Pau Casals, un piano i la carbasseta amb la qual va començar a tocar. Després, hem sortit al jardí, on hi ha roses, la rosa Pau Casals que fa olor de plàtan, estàtues i una font. Des del jardí hem pujat a la terrassa i hem vist la platja i el mar.
Una de les coses que més ens ha agradat ha estat el jardí que és molt bonic. També ens ha agradat aprendre més coses de la vida de Pau Casals i tot el que va fer per la pau al món i per ajudar a la gent. Hem après que era un gran músic i una gran persona amb un gran cor.

Autors: alumnes de 3rA

foto-hab-piano_opt

Visita a l’auditori Pau Casals de Sant Salvador

El dia 3 de novembre els alumnes de tercer hem anat a visitar l’auditori de Sant Salvador i hem assistit a un concert del quintet de corda Camerata XXI. Hem escoltat peces de diferents èpoques i compositors: Bach, Vivaldi,Pau Casals… Ens han explicat quins instruments feien l’harmonia i quins la melodia.
És un edifici molt gran i té la forma d’un vaixell al revés.
Ens ho hem passat molt bé i hem après molt de Pau Casals.

Autors: alumnes 3rB

foto-auditori_opt