Sortida CALAFELL -4t

Els alumnes de 4t hem anat a Calafell a visitar la Ciutadella Ibèrica i el Castell de la Santa Creu.

El passat dijous vam pujar a un autocar del temps que ens va dur al final de l’Edat del metall i principi de l’Edat Antiga; quan ja es comença a conèixer l’escriptura. Ens va portar a la Ciutadella Ibèrica!!!

A la Ciutadella vam veure la casa d’un soldat i la casa d’una familia de camperols. Va ser una visita molt interessant on vam aprendre moltes coses de la vida dels ibers.

Aquí teniu algunes fotografíes:

Després de la Ciutadella, l’autocar del temps ens va traslladar a l’Edat Mitjana i vam aparèixer al Castell de Calafell !!!! Allí, vam rebre l’explicació de com vivien en aquell temps la gent del voltant del castell. La zona fronterera on estava el castell (entre la zona catòlica i la zona musulmana) feia que aquestes terres fossin com un camp de batalla durant molts anys.

Aquí teniu algunes fotografíes del Castell de Calafell:

Us recomanem a tots que aneu a visitar la Ciutadella i el Castell de Calafell !!! Paga molt la pena i aprendreu moltíssimes coses de la nostra història.

Alumnes de 4t