Sortida Ajuntament – 3r

Seguint amb l’estudi de la organització de la nostra vil·la, dins el projecte del Vendrell, els alumnes de 3r vam visitar l’ajuntament. Allí vàrem aprendre quin és el recorregut d’una instància quan arriba al SAC i després vàrem veure els despatxos i la SALA de PLENS !

A la sala de plens vam fer UN PLE A LA NOSTRA MIDA; vam escollir alcalde/-essa i regidors/-es, i vam fer propostes de millora pel Vendrell (arreglar les voreres, fer un mercat benèfic, fer una universitat, etc)

Ens va agradar molt votar,  proposar millores pel Vendrell, els nostres representants polítics es van posar molt dins el seu paper i tots ho vam fer moooolt bé !