DIA DE LA PAU 2019

Aquest dimecres dia 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Nombroses escoles de Catalunya el van celebrar amb diferents actes i nosaltres, al Vendrell,  vam reunir-nos tots els alumnes de 5è a l’Auditori de l’EMMPAC (al Tívoli). Cada escola havia preparat una exposició dels seus treballs fets a la classe durant tot el mes de gener. Aquest any ens havíem de centrar en el tema dels DESITJOS i com ens poden ajudar a fer un món millor. Tot va començar el dia que els nostres tutors ens van posar la pel·lícula “Cadena de Favores”. Després de parlar-ne molt i debatre sobre el seu argument, vam elaborar diferents cadenes de desitjos que ens agradaria poder portar a terme. Per a que això passi caldrà Ser valents per afrontar les adversitats que ens puguin sorgir. Per aquest motiu, amb l’Anna de Música vam treballar una cançó on el desig principal que demanem és “…que ningú no em trenqui el cor”.

En aquest link podeu escoltar la cançó.

I en aquest altre teniu la versió karaoke amb la lletra per a cantar-hi a sobre.