Concurs Bíblic- Guanyador del concurs de Dibuix

Des de ja fa uns anys els alumnes de Religió de l’escola participen al Concurs Bíblic. Aquest any sota el lema “Ensenya’m a ser feliç i a donar pau” (Mt 5, 1-12) hem estat treballant les “Fórmules per ser feliç” que ens proposa l’Evangeli:

• Donar-se als altres.
  • Oblidar-nos de seguida d’allò negatiu.
  • Actuar amb cor net i humilitat.
  • Buscar i defensar la veritat.
  • Compartir els nostres talents amb els altres.
  • Cercar la justícia i la pau.
  • Viure la sana cultura de l’oci: jugar, llegir, compartir…

Hem buscat entre tots una frase que resumeixi allò que hem après i ens hem quedat amb aquesta:

“FEU ALS ALTRES TOT ALLÒ QUE VOLEU QUE ELLS US FACIN” (Mt 7, 12) Sobre això cada grup ha pensat una petita aportació que recollim en el vídeo que us presentem a continuació. Esperem que us agradi.

També aquest any, en la modalitat de Concurs de Dibuix, l’Héctor Hernández de 6èA ha guanyat el Premi en la segona categoria (5è-6è) del Bisbat de Tarragona.

FELICITATS HÉCTOR!!

Dibuix guanyador 2018 Héctor Hernández

El passat dissabte 2 de juny va anar, acompanyat de la seva família, al repartiment de premis que va tenir lloc a Tarragona, a la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau a recollir el seu premi de mans de Mons. Jaume Pujol, arquebisbe de Tarragona.