BOMBERS 2nB

ELS ALUMNES DE 2n B VISITEN EL PARC DE BOMBERS!!

Els alumnes de 2n B han començat a investigar sobre el FOC i els elements relacionats.

Per complementar el projecte, visiten el Parc de Bombers del Vendrell. Allà en Jordi i en Nacho els hi expliquen els aspectes més importants relacionats amb aquest ofici i els hi mostren els diferents complements imprescindibles per a qualsevol bomber.

Moltes gràcies al personal del Parc de Bombers, especialment al senyor Jordi a a en Nacho, per la seva paciència, dedicació i professionalitat.

Els nens i nenes van gaudir molt amb la visita!! A continuació ho podeu comprovar clicant aquí.