1ª EXPOSICIÓ I CONCURS DE FOTOGRAFIA AMBIENTAL DE LES ESCOLES VERDES DEL BAIX PENEDÈS.

1ª EXPOSICIÓI CONCURS DE FOTOGRAFIA AMBIENTAL DE LES ESCOLES VERDES DEL BAIX PENEDÈS

BASES DE L’EXPOSICIÓ I CONCURS FOTOGRÀFIC
A) L’EXPOSICIÓ CONSTA DE DUES CATEGORIES:
MERAVELLES NATURALS DEL PENEDÈS:
Fotografies per visualitzar i posar de relleu l’entorn, el medi i el patrimoni natural de la comarca.
DENÚNCIA AMBIENTAL DEL PENEDÈS:
Fotografies per visualitzar problemàtiques ambientals de la comarca. Amb l’objectiu de preservar la intimitat i l’anonimat no s’acceptaran fotografies on apareguin persones, cases particulars, empreses o comerços que es puguin identificar a simple vista.
B) PARTICIPANTS I CATEGORIES
Hi pot participar qualsevol membre de la comunitat educativa: alumnes, mestre, personal no docent i famílies.
C) FORMAT I TERMINIS
Les fotos s’han d’enviar al correuescolesverdes@angelsgarriga.com des del 8 fins el 30 d’abril amb format .jpg i amb una resolució mínima de 300ppp.
S’ha de fer constar el nom i cognoms de la persona que l’envia i afegir la zona o l’espai on s’ha realitzat la foto, el títol d’aquesta si s’escau i la categoria per la qual es participa.Les imatges participants poden ser preses amb qualsevol dispositiu: càmera digital, càmera analògica, telèfon mòbil, etc
D) JURAT I VEREDICTE
El jurat estarà format per la comissió ambiental del centre. Seguirà els següents criteris per decidir quines fotografies formen part de l’exposició.
Els criterisque es tindran en compteseran:
a. El tema sigui adequat a una de les categories.
b. La qualitat i tècnica de la fotografia
c. La creativitat, originalitat i impacte de les fotografies.
L’exposició tindrà un màxim de 20 fotografies per categoriai es durà a terme a cada centre la setmana de la natura que serà del 3 al 17 de juny.
Per altra banda, la comissió ambiental seleccionarà un màxim de 5 fotografies per categoria que seran compartides amb la resta d’escoles de la comarca participants.