Suport Vital Bàsic

Amb motiu del Dia Mundial de la Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria, tot l’alumnat del centre ha participat en diferents activitats per conscienciar que qualsevol persona, ja sigui gran o petita, pot salvar una vida si coneix les actuacions necessàries que cal dur a terme.

De manera conjunta hem visibilitzat la importància de salvar una vida realitzant un cor gegant al pati de l’escola. També hem participat en la creació d’un vídeo pel programa de Suport Vital Bàsic del qual el centre forma part.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *