Consell Escolar (Acords)

Curs 2023/24:

ACTA Nº1 25/10/2024

• Eleccions membres del Consell Escolar

S’acorda la renovació dels següents membres del CE:

• Sector alumnes : Renovar als dos alumnes (són baixa al centre).
  • Sector docents: Laura Aparicio, María Jiménez, Montse Prats, Cristina Altarriba (baixa del centre). Es mantenen al CE les següents docents: Gemma Mateos i Cecilia Camacho.
  • Sector PAS: segueix la Sra. Montse Ortega (renovació en dos anys).
  • Sector PAE: Cristina Lluch (renovació en dos anys).
  • Sector pares: Renovar al Sr. Merino, Sra. Fàtima i Sra. Mª del Mar Repollo.
  • Representant de l’AFA: Representat a l’AFA la Sra.Elena
  • Sector Ajuntament: Preguntar si segueix el mateix representant, l’Erik Ruiz.

S’acorda per majoria dels membres del CE que els alumnes de 2n a 4t d’ESO poden ser candidats i el cos de votació està format per tots els alumnes de l’ESO.

• S’aprova la PGA per unanimitat dels membres del CE. Es podran fer modificacions en un període de 15 dies, per part del sector del claustre, enviant les mateixes al sector de pares i a la inspecció.
  • Es donarà tràmit a tots aquells expedients disciplinaris dels alumnes que corresponguin. Es prepararan xerrades informatives als alumnes per prevenir conductes d’aquest tipus.

ACTA Nº2 8/01/2024

• S’aprova per unanimitat la liquidació del pressupost del 2023.
  • S’aprova per unanimitat el pressupost 2024.
  • El centre es compromet a fer el possible per enviar les Informacions amb més temps per TPV.
  • El centre es compromet a fer el possible per enviar les notes més aviat.