Participació d’alumnes de l’Institut Escola a la Marató Escolar i Cantània

Aquest passat dissabte, 18 de maig de 2019 ha estat força intens per a alguns alumnes de l’Institut Escola que han participat a la Marató Escolar i/o a la Cantània d’enguany.

Marató Escolar:

Alumnes de 4t, 5è, 6è i 1r d’ESO han participat a la Marató Escolar d’enguany. Tots i totes s’ho han passat d’allò més bé tot participant en les curses de les seves edats.

Cantània:

Els alumnes de 5è de Primària han participat en l’edició d’enguany de la Cantània. El concert final s’ha dut a terme al teatre Monumental de Mataró i ha estat tot un èxit.

Petit tastet de música a 4tA

En les diferents sessions de música hem pogut fer petits tastets de diferents coses: tocar instruments individualment i en petits grupets, cantar havaneres, cançons tradicionals, audicions de diferents instruments musicals…
Aquí us deixem un petit recull d’imatges del què ha tingut més èxit!