Colònies 6è (La seu d’Urgell) 18/19

DIARI de les Colònies de 6è:

Dimecres, 22 de maig de 2019:

8.15h: Hem sortit de l’escola molt emocionats i contents.
10h: Acabem de parar a esmorzar a l’Àrea de Guisona

(Ja hem fet la primera part del taller de formatges)

13h: Ja hem arribat a la Seu d’Urgell. Ara a l’alberg i a dinar.

Hem dinat i després hem anat a fer piragüisme i rafting. El piragüisme ha estat força tranquil, poques emocions fortes, però el rafting….. caigudes a l’aigua, embarrancades amb pedres, rescats a mig circuit, … Bufff!!!

S’ho han passat pipa!!! I ningú s’ha fet mal!! 😉

Després dutxes, sopar i el joc de nit dels pijames . Ara tots i totes ja dormen.  aO almenys això és el que nosaltres esperem!

Demà més!!!

Seguirem informant ….

Participació d’alumnes de l’Institut Escola a la Marató Escolar i Cantània

Aquest passat dissabte, 18 de maig de 2019 ha estat força intens per a alguns alumnes de l’Institut Escola que han participat a la Marató Escolar i/o a la Cantània d’enguany.

Marató Escolar:

Alumnes de 4t, 5è, 6è i 1r d’ESO han participat a la Marató Escolar d’enguany. Tots i totes s’ho han passat d’allò més bé tot participant en les curses de les seves edats.

Cantània:

Els alumnes de 5è de Primària han participat en l’edició d’enguany de la Cantània. El concert final s’ha dut a terme al teatre Monumental de Mataró i ha estat tot un èxit.

Petit tastet de música a 4tA

En les diferents sessions de música hem pogut fer petits tastets de diferents coses: tocar instruments individualment i en petits grupets, cantar havaneres, cançons tradicionals, audicions de diferents instruments musicals…
Aquí us deixem un petit recull d’imatges del què ha tingut més èxit!